fredag 27 augusti 2010

Älskar dig!


Du är helt underbar!
Du är min soulmate!!!
Du är mannen jag så länge drömt om.

Jag har aldrig träffat ngn med ett sådant stort hjärta som du besitter.
Du står för KÄRLEK - värme, omtanke, humor, busighet, lekfullhet, trygghet, ett lugn, påhittighet, ansvar, erfarenhet, tävlingsinstinkt, att vara generös, mogenhet, struktur, förlåtande, nyfikenhet, spänning, romantik, omsorg, vänskap, förtroende.
Du är för mig komplett!

Jag är lyckligt lottad och tacksam som får ta del av dig och din vardag.
Jag och mina pojkars liv är nu mera fyllt med glädje, ömhet och kärlek!

Jag inväntar vår framtid med ett pirr i magen!

Så vid 38+ börjar jag om mitt liv en sista gång.
Jag gör det rätt och av rätt anledning.
Jag gör det för mig själv. Jag gör det av respekten för mig själv. Jag gör det för att jag vill representera en personlighet jag kan stå för. Jag vill bli tagen för att vara en bra, varm och ödmjuk person. Jag vill inte längre spela på kvinnlig sexualitet.
Jag har bestämt mig, Jag vill vara stolt över den jag är idag.

Och det är JAG!


Och tillsammans med dig än mer.. Du ger mig utrymma att växa.

Jag har bestämt mig.. med dig vill jag bygga bo, med dig vill jag dela min familj. Med dig vill jag bli gammal med.
Dig vill jag älska så länge mitt hjärta tickar..