fredag 3 juni 2011

Googlade



På min sons namn idag..
Oj vad mcyket det kom upp.. så klart var inte allt relaterat till honom. Dock så fanns både far och farfar med på nätet.
Jag fann dock hela hans namn och person uppgifter. Inte illa!


Visitkort
Kevin Christoffer

Min lille kille som nu gått ut nian. Helt galet! Jag har inga barn kvar i grundskolan. Utan efter sommaren är båda inskrivna på gymnasium. Det läskiga är ju bara att jag minns ju själv den dagen då jag tog studenten.. och det var ju inte alls länge sen =)
Jag är så himla stolt över båda mina söner men lite extra för Kevin just nu.
Som han kämpat med skolan – och under tiden haft en enorm längtan efter pappa, fått lära känna mammas nya kille och inte minst hanterat den elaka migränen. Men trots allt detta så har han fått jätte fina betyg!
Nu är min lille kille på väg till andra sidan jorden.
Jag är inte rädd.. jag vet att han kommer tebax. Jag hoppas att han får underbara dagar med pappa, god mat, dryck.. -coca cola och massa sol och bad!

Älskar dig Kevelina!