måndag 23 maj 2011

Golf.....



Jaha då har man försökt göra det igen.. JA alltså slå HOLE IN ON!!! Men det gick ju sådär! Dock så vara min vilja enorm.. lr vad säger man då man frivilligt går upp i ottan för att starta dagen golf runda kl 08.00. men vädret var kanon. Dock så mådde jag lite si och så efter ytterligare en tuff natt. Men det var bara att bita ihop och köra på.
Hmm hur vart då resultat.. ja jag var ju nära att kasta både klubba i sjön och skogen!
Men Älsklingen fick mig att backa.. mutade med macka och dricka i golf stugan.

Väl hemma så var jag så trötter att endast en nappi kund rädda mig. Sagt och gjort.. efter en super god lunch på korvmojjen så kröp jag ner och sov i knappa 2h. Gött!!!!

Hade docktiden emot mig då jag och gullungen Kev skulle kika på guddotterns simtävling! Herre men je.. hon var hur duktig som helst och simma in silverfisken!!!!
Grattis Amanda!

Efts sola sken passade vi på att grilla. Japp its true, å det vart fläskfilé och bea. Mumma för själen. Och grill master vart så nöjd med sitt resultat!